Post by makylorzochi on Feb 21, 2022 9:34:08 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Gacha Club ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Gacha Club IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka oändliga mynt ▞▞▞
▞▞▞ Gacha Club 2022 version ▞▞▞
Jag älskar appen, det är den bästa appen någonsin!❤❤
Jag älskar spelet bara en sak. Jag vet inte om det är hur mycket utrymme jag har på min surfplatta men ibland när jag försöker öppna Gacha Club låter den mig inte, den visar bara en svart skärm och jag tror inte att det finns något sätt att spara saker så alla mina karaktärer raderas och ja.
Detta är ett bra spel bättre än de andra men jag raderade det av misstag och det laddar inte ner det. Det går till 100 procent och sedan går det till 5 procent sedan står det se vanliga sätt att lösa detta problem så jag klickar på det då gör det INGENTING. Jag försöker timme efter timme att ladda ner den igen men den gör SAMMA GÅNG GÅNG GÅNG!!!! NÅGON SNÄLLA HJÄLP MIG!!!!
Jag har spelat det här spelet så länge och jag kan knappt hantera felen längre. hur många gånger justeringarna misslyckas eller mina karaktärer har försvunnit efter att jag stängt appen är extremt frustrerande. Jag var tvungen att göra om så många karaktärer och när jag skrev detta försvann flera av mina designs som jag hade sparat eftersom jag var tvungen att stänga appen efter att ha haft den öppen i flera dagar i rädsla för att detta skulle hända. herregud, snälla fixa ditt spel. detta har hänt mig i månader.
BH spel
Jag älskar gacha club du kan göra så många saker och du kan spela spel det är så roligt
Jag älskar det, men det finns många buggar och fel. Jag tycker att de borde ha släppt den senare och arbetat igenom allt.
Det är okej antar jag... Men det återställs hela tiden och det irriterar mig! Jag skulle ha ungefär 50 tecken redo att använda och sedan... POF! Borta! Hela dagen & natten jobbade jag! BORTA! Luni! Fixa det!
Gacha Club Priložnostne cej
Jag älskar det här spelet är bäst
Gacha Club Vabaajamängud pywr
Jag vet inte vad som händer men när jag öppnar appen visar den en slumpmässigt genererad karaktär som bara säger bugg och flyttar mellan bakgrunderna väldigt snabbt. Är det bara min telefontyp eller är det något med spelet? Vänligen titta på det, men förutom att det är ett fantastiskt spel, snälla titta på det
Gacha Club Diverse mtux
Inga uppdateringar på evigheter, tråkigt spelande, hemsk gemenskap, enorm svårighetsgrad, Luni har inte varit aktiv på flera år. Det finns så många bättre spel som du kan spela. Du kan ha kul med att spela Minecraft, Terraria, Bloons Tower Defense eller vad som helst. Bara snälla slösa inte din tid här.
Den här appen låter mig inte sätta ett namn på karaktärerna för det mesta och den liknar också gacha-livet.
Det är riktigt bra! Bara några saker som fanns i gacha-livet som jag önskar var här. Förutom de där sakerna är det riktigt bra!
Jag älskar att husdjuren är söta och dess fantastiska spel jag kan göra mig i verkligheten och jag kan göra fredagskvällen funkin till .
Gacha Club Edition Apk Ladda ner för Android [senaste]
iOS-versionen är mycket bättre än Android-versionen för när du stänger appen återställer den inte appen när du lämnar appen i bakgrunden på Android-versionen.
Download app Guide For Gacha Games 2021. Guide Life in Club APK latest version 1.0 for android devices. guide och genomgång för gacha life club tips 2021
Volvia, The Volvo app for Android makes your trip safer. Volvia download apk free. ... Outfit Ideas Gacha Club · 3.8 - Free. Whatsapp. Facebook. Twitter.
Jag är ledsen men jag gillar spelet och jag gillar allt i det. men det finns två problem med det. en när du loggar ut ur spelet vilar allt i din karaktär. det är riktigt irriterande och två när du lägger in en kod i det tar lång tid även om du hittat användbara videor med den fungerar fortfarande inte. snälla fixa detta, det är riktigt irriterande. Åh och en annan sak jag hade den här appen länge och efter det visar den en svart skärm i en timme och jag var tvungen att ladda ner den igen.
Gacha Club Gameplay: Vad du kan förvänta dig. Det första 'Gacha Life' kom ut i oktober 2020 för Android och iOS. Det är en karaktärsanpassning och klädspel med
Jag älskar verkligen det här spelet
Bra spel för att designa karaktärer, även med alla fel, men det finns ett som har stört mig specifikt ett tag nu, jag förstår att man inte låter folk använda hudfärger för kläder, men det är till den punkt där jag av någon anledning inte kan lägga huden på en hudfärg. Vänligen fixa det utvecklare.
Jag älskar att göra bärare
Det här spelet är bra!👍
Det är skräp. Det behöver stora förbättringar. Åh och varför låter du folk göra innaproppiate animering. Vänligen radera det här spelet och det första. Det finns saker, som varulvsförvandlingar och andra tfs, det finns också könsbyte eller sinnesbyte, sådana saker. Det kan finnas mycket blod och blod, ta bort dessa funktioner. JAG HAR SPELAT DET HÄR SPELET FÖRR, DET ÄR ÄCKLIGT. Jag kommer att göra ytterligare 5 tecken sedan kommer jag att avinstallera SPELET. Och jag tycker att Roblox är bättre.
Gacha Club Casual recn
♡Det här är det bästa spelet för att skapa OCs eller skapa verkliga människor, men jag har några förslag. 1 En könssektion där du kan byta kön. 2 djur! Så du kan göra djur-OC också! Djur är också människor. Ursäkta om jag ber om mycket. Tack, Lunime!♡
Gacha Club - Senaste Versionen För Android - Hämta Apk
Det är det bästa! ❤️
Jag älskar Gacha club och de andra gacha-spelen. Men jag har några förslag. 1. Kan du göra det där du kan flytta armar och ben med justering, som huvudet. 2. Kan du lägga till en funktion i studion där du kan lägga till din egen bakgrund? (Som en grön skärm) 3. Kan du ha ett alternativ att ha skugga på/av (kläder, hår, hud, kläder etc.) 4. Lägg till som olika ryggsäckar och väskor? 5. Kan du ha ett alternativ för en 3:e färg (som inte konturen) tack för att du läste, ha en trevlig dag!
Kollajobb - Sök lediga jobb for Android - APK Download
:> 👍 bra spel
Jag önskar att de hade animerade poser och du kan låta dem välja att ha dina ögon bakom eller framför håret och fler håridéer att inte döma men annars är spelet superkul och skulle rekommendera att spela. Kan du ändra musiken för att summera avkopplande så då tänker jag inte på framfart så illa plz och ty. Jag skulle rekommendera ett "träffa folk område" inte att du måste bara jag vill att du ska du behöver inte men det är vad jag skulle rekommendera jag detta är ett enspelarspel men ja detta är min recension!!!!!!!! !
Äckligt
Den är mycket bättre än originalet eftersom den har fler tillbehör som du kan använda för din karaktär och du kan lägga till fler detaljer till den och jag älskar det, men det enda problemet med det är att det aldrig visar mitt tangentbord för något jag vet inte om det är något fel på mitt tangentbord eller app, det är därför jag ger det fyra stjärnor
Jätte jätte bra!!!!
كتير منيح بتحسن تعمل شخصيات och تعمل فيديو عل تيك توك och يوتيوب❤️✨
Jag älskar spelet men jag har ett problem. Dess inte fungerar. Det har inte fungerat sedan oktober 2021. Min bror har exakt samma laptop som jag och det fungerar perfekt för honom. Jag är bara upprörd över att det slutade fungera för jag älskade att spela det här.
Den här appen var en "meh" jämfört med de andra för mig. Jag tycker ärligt talat att alla färger och knappar är ganska förvirrande eftersom det finns så många. Det är verkligen laggy även om jag precis hade avslutat skärminspelningen och laddat upp en hastighetsredigering av en annan gacha-karaktär från Gacha Life. Detta kommer att vara väldigt lätt att vänja sig vid om du är väldigt ny på gacha. Jag försöker inte hata men du kanske kan sätta några mindre knappar så att det inte är så förvirrande.
Det är riktigt bra.. Jag önskar att du lägger till de arga ögonbrynen som finns i gachalivet. Det är också lite svårt att vänja sig vid men det är okej. När du går in i studion tar det längre tid att ladda än gacha life också. Utöver det, helt enkelt fantastiskt!
Jag tog bort spelet för lagringsproblem och kopierade till och med mitt överföringsnummer, men när jag installerade om var massor av mina karaktärer borta! Mina diamanter/valuta i spelet återställdes till noll även om jag hade jobbat hårt för dem, min tidigare höga nivå var till och med en noll, och när jag använde mitt överföringsnummer var allt fortfarande så här. Detta bevisar att spelet inte sparar dina framsteg, inte ens med ett överföringsnummer. Installera inte, spelet är fortfarande riskabelt/oavslutat och kommer att radera din nivå/karaktärer/pengar.
Detta är ett fantastiskt dress up-spel! Det finns massor av föremål, hår och kläder att välja mellan och det finns också en fin variation av färger, olika föremål och klädkombinationer! Nu, till kritiken: 1: Annonserna är lite i ditt ansikte, du kan inte ens hoppa över annonsen förrän efter några sekunder. (Och när du skapar karaktärer i bulk blir det ganska irriterande snabbt) 2: Gacha club kan lägga till fler annonser men de kan inte ta bort en pedofil karaktär i förinställningar och ta bort länken till deras YouTube-kanal. Trevligt, luni.